هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

ناموجود
گارانتی
ارسال از 1 روز کاری

زمان آماده سازی و ارسال محصول

ارسال رایگاندر صورت رسیدن سبد خرید شما به 4 میلیون تومان، ارسال رایگان خواهد بود
خرید محصول هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

بزودی موجود می شود!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Liberty 4 A3953

محصولات انکر معمولا در لیست بهترین هدفون‌ها جا دارند و طرفداران پر و پا قرصی در میان کاربران هدفون-های بی‌سیم پیدا کرده‌اند. یکی از قابلیت‌های شگفت انگیز این کمپانی، ارائه فناوری اکتیو نویز کنسلینگ با قیمتی مناسب است که در هدفون‌های مختلف این شرکت نظیر Soundcore Lfe Q30 و Life P3 نیز دیده شده است. اما هدفون Soundcore Liberty 4 علاوه بر بهره‌مندی از ANC، ویژگی‌های جذاب دیگری نیز دارد که کاربران را مشتاق آن کرده است. عملکرد صوتی قوی این هدفون مانند پشتیبانی از حالت صدای سه بعدی، و یا شارژدهی فوق‌العاده یا حتی حالت‌های ورزشی خاصش، همگی باعث شده‌اند تا هدفون انکر Soundcore Liberty 4 به یکی از گزینه‌های خواستنی موجود در بازار تبدیل شود. این هدفون با وجود اینکه قیمت کمتری نسبت به ایرپادز پرو و یا حتی محصولات سونی دارد، اما تقریبا هر چیزی که کاربر بخواهد را در خود دارد: از نویز کنسلینگ گرفته تا شارژ وایرلس و فناوری LDAC، و شارژدهی خوب، شفافیت صدا و اپ مخصوص که امکان شخصی‌سازی به کاربر خواهد داد. جالب است بدانید که این هدفون‌ها دارای سنسورهایی هستند که ضربان قلب شما را تحت نظر دارند. با وجود تمام این امکانات و مشخصات ممتاز، هدفون بی‌سیم حدود 100 دلار نسبت به ایربادهای پرچمدار اپل و 130 دلار نسبت به محصولات سونی ارزان‌تر است.

 

توضیحات

هدفون انکر Soundcore Lberty 4 سعی کرده تا آنچه که در گذشته موفقیت‌آمیز بوده مانند جمع و جور بودن، کیس شارژ وایرلس با درب کشویی عالی را در طراحی این هدفون نیز به کار ببرد. از سوی دیگر، این کمپانی شجاعت کافی برای درس گرفتن از اشتباهات گذشته را نیز داشته است و مواردی مانند تاچ کنترل‌های معمول را دیگر به کار نبرده است. در عوض، به تقلید از ایربادهای اپل، سنسورهایی را در ساقه هر کدام از ایربادها تعبیه کرده است. بنابراین، کافیست تا روی قسمت کوچک و فلت هدفون کلیک کنید، درست مانند آنچه که در AirPds Pro اتفاق می‌افتد. هر چند این کار به سرعت ضربه زدن نیست اما بسیار قابل اعتمادتر و درست‌تر است و هنگامی که کلیک می‌کنید، صدای کلیکی را خواهید شنید که تاییدی بر درست کلیک کردن شماست.

البته فقط در بخش کنترل‌ها نیست که ردپای تقلید از اپل دیده می‌شود. خود ایربادها نسبت به مدل‌های گذشته Soundcore مانند Liberty Air 2 Pro، بسیار کوچکتر هستند و تقریبا هم اندازه و شکل AirPods Pro محسوب می‌شوند.

اپ Soundcore گزینه‌های زیادی برای شخصی سازی دارد و به کمک آن می‌توانید هر عملکردی که می-خواهید به یکی از شش gesture موجود نسبت دهید (کلیک‌های تک، دوتایی، و سه تایی روی هر کدام از ایربادها). تنها چیزی که نبود آن احساس می‌شود، فشار طولانی روی ایربادهاست، که باعث شده تا تعداد gestures از هشت به شش، کاهش پیدا کند اما بسیاری از افراد، مشکلی با این قضیه ندارند. سنسورهای پوشیدنی نیز به شما کمک می‌کنند تا هنگامی که ایربادها را از گوش خارج می‌کنید، به صورت اتوماتیک، صدا را قطع کنید.

خود ایربادها طراحی ارگونومیکی دارند و بودن سری‌ سیلیکونی در چهار سایز به فیت شدن بهتر آنها در گوش کمک خواهد کرد. اپ Soundcore حتی در اینجا نیز کاربردی و مفید خواهد بود. با کمک تست فیت بودن ایربادها می‌توانید متوجه شوید که سری هدفون به خوبی seal شده است یا نه.

هدفون بی‌سیم Anker Soundcore Liberty 4 به اندازه ایرپادز پرو امن است، یعنی می‌توانید مطمئن باشید که حین انجام فعالیت‌های ورزشی متوسط آنها در گوش فیت خواهند ماند. از سوی دیگر، این ایربادها دارای گواهی IPX5 هستند و به همین دلیل، در مقایسه با مدل‌های گذشته Linerty، مقاومت بهتری در برابر عرق و پاشش آب دارند.

 

مشخصات

مشخصات

وزن 54 گرم
قطر درایور

۱۰ میلی‌متر

محدوده عملکرد

۱۰ متر

عمر باتری

28 ساعت درحالت استندبای

سایر قابلیت‌ها و توضیحات

صدای واضح و شفاف از طریق سیستم صوتی کواکسیال ACAA™️ 3.0
صدای فضایی فراگیر ۳۶۰ درجه با حالت های موسیقی و فیلم
CloudComfort گوش برای راحتی طولانی مدت
سنسور ضربان قلب کاملاً جدید
قابلیت شخصی سازی صدا همراه با نرم افزار Soundcore
نویز کنسلینگ فعال شخصی سازی شده HearID
۹/۲۸ ساعت پخش برای گوش دادن تمام روز
دارای کدک بلوتوث LDAC
قابلیت پشتیبانی از شارژر Qi
سیستم جدید صوتی کواکسیال ACAA فقط برای انکر

نشانگر LED

دارد

نوع باتری

لیتیوم پلیمری

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!