رویه های بازگرداندن کالا

 

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های  دیجی هگز بوده است و  دیجی هگز در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی  دیجی هگز خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

رویه ‏های بازگرداندن کالا در  دیجی هگز با توجه به نوع مشکل پیش آمده و یا انصراف مشتری، به شرح زیر هستند:

در نظر داشته باشید تمامی کالاهای موجود در سایت دارای گارانتی نمی باشد و حتما قبل از خرید دستگاه، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از داشتن گارانتی و مدت زمان آن مطلع شود.

 

 اشکالات فنی در کالای خریداری شده

با توجه به اینکه انجام تست های فنی کالا قبل از ارسال برای مشتری و تامین قطعات از برندهای معتبر انجام میگیرد و عموما عیوب وارده در قطعات ناشی از نصب، راه اندازی و کابرد نادرست و عدم سازگاری کالای انتخاب شده توسط مشتری با محیط کاری می باشد، دیجی هگز تعهدی نسبت به ایرادات احتمالی جهت بازگرداندن کالا ندارد. در موارد خاص شامل ایرادات سخت افزاری که ناشی از ضربه و برخورد با اشیا نباشد، در صورت تایید کارشناسان ما امکان تعمیر یا تعویض کالا وجود دارد.

جهت جلوگیری از آسیب به کالای خریدداری شده در مراحل نصب و راه اندازی ابتدا دستورالعمل استفاده از آن را مطالعه بفرمایید. لازم به ذکر است بیش از نیمی از ایرادات وارده به کالای ارسال شده جهت تعمیر توسط مشتری، ناشی از راه اندازی نادرست آنها بوده است.

 

سرویس به مشتری

تا زمانی که مشتری محصول را اختیار دارد پشتیبانی نامحدود از طریق تلفن به صورت کاملا رایگان را ارائه خواهیم داد.

هدف ما ارائه پایین ترین قیمت ها در مقایسه با سایر تامین کنندگان کالا می باشد.

ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات و تامین قطعات یدکی برای کالای خریداری شده از  دیجی هگز توسط واحد فنی وجود دارد که هزینه های آن به صورت جداگانه محاسبه می شود. پس از ارسال توسط مشتری و بررسی توسط واحد فنی پیش فاکتورهزینه تعمیر برای مشتری ارسال می گردد. پرداخت پیش فاکتور بمنزله شروع تعمیرات می باشد. گروه ما در تلاشند تا تعمیرات مورد نیاز را در اسرع وقت انجام دهند. شرکت مسئولیتی در قبال لوازم جانبی کالا ندارد لذا تجهیزاتی که نیاز به سرویس ندارند به همراه کالا ارسال نگردند.

اگر که کالای دارای گارانتی در طول مدت زمان اعتبار گارانتی، مشکل فتی داشته باشد می توانید با هماهنگی با کارشناسان ما اقدام به ارسال کالا جهت استفاده از خدمات تعمیر (و یا تعویض در صورت داشتن گارانتی تعویض) نمایید.

در صورتی که با هماهنگی کارشناسان فروش قرار بر این شد که دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به شرکت ارسال شود هزینه ارسال و دریافت تماماً بر عهده مشتری خواهد بود.

خرید کالا به منزله شناخت کامل دستگاه بوده و فقط در صورتی که کالا مشکل داشته باشد می توانید با هماهنگی با کارشناسان ما اقدام به ارسال کالا جهت استفاده از خدمات تعمیر (و یا تعویض در صورت داشتن گارانتی تعویض) نمایید و به هیچ عنوان کالای سالم مرجوع و یا تعویض نمیشود.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

با توجه به تخصصی بودن کالاهای سایت امکان مشاهده کامل اطلاعات فنی آنها در کاتالوگ شرکت سازنده وجود دارد و نیز در مراحل پایانی خرید، اطلاعات کالا توسط کارشناسان فروش با مشتری چک می شود بنابراین این سایت  دیجی هگز هیچ گونه تعهدی در قبال عدم تطابق اطلاعات فنی با درخواست مشتری نداشته و امکان استرداد چنین کالایی وجود ندارد. البته در مراحل خرید می توانید از مشاوره کارشناسان ما جهت انتخاب کالای متناسب با نیاز خود بهره ببرید.

 

هزینه نگهداری کالا در صورت عدم دریافت کالا توسط مشتری

در صورتی که مشتری کالای سفارشی را تحویل نگرفته و یا نسبت به تسویه آن اقدام ننماید،  دیجی هگز طبق براورد کارشناسان خود هزینه نگهداری کالا در انبار، هزینه دیرکرد تسویه حساب و نیز هزینه های حمل و نقل را تعیین می نماید.

 

انصراف از خرید (کالای مرجوعی)

وقتی که مشتری قبل و یا بعد از تحویل کالا از خرید خود منصرف گردد، در صورت تایید امکان ارجاع کالا توسط کارشناسان ما، هزینه ارجاع طبق براورد واحد فروش تعیین می شود. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش طبق شرایط زیر وجود دارد:

تنها برای آن دست از کالاهایی امکان ارجاع و یا تعویض وجود دارد که کالا سفارشی (خرید از خارج، ساخت سفارشی،کالایی که صرفا برای مشتری نگهداری شده …) نباشد.

در صورتی که بسته بندی محصول باز شده و از حالت پلمپ خارج شده باشد امکان استرداد کالا وجود ندارد.

اگر بیش از 48 ساعت  از زمان تحویل کالا گذشته باشد امکان ارجاع کالا وجود ندارد.

در صورتی که مشتری قبل از تحویل کالا و پیگیری سفارش وی توسط کارشناسان فروش، انصراف خود را از خرید اعلام نماید، در صورت تایید کارشناسان ما، وجه پیش پرداخت به حساب وی واریز می گردد.

در صورتی که فرایند ارسال کالا برای مشتری شروع شده باشد و کالا در مسیر حمل باشد امکان ارجاع وجود ندارد.

جهت ارجاع کالا  دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط  دیجی هگز دریافت نشود، امکان ارجاع آن وجود ندارد.

 

در صورتی که با هماهنگی کارشناسان فروش قرار بر این شد که دستگاه مرجوع شود هزینه ارسال و دریافت تماماً بر عهده مشتری خواهد بود.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است ما حداکثر تلاش خود را جهت ارسال و تحویل به موقع کالا به دست مشتری انجام می دهیم و در صورت تغییر در متن سفارش در صورت لزوم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد اما در بعضی شرایط امکان تغییر در سفارش شما مشتری گرامی غیر ممکن است. در صورت امکان ایجاد تغییرات مد نظر شما، تبعات مالی پیش آمده از طرف سازنده بر عهده مشتری است.

جهت هماهنگی و ارجاع کالای خود باید از طریق شماره تماس 03432239052 اطلاع داده شود.

 

آسیب‏های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

 

در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به  دیجی هگز عودت شود.

دیجی هگز همواره می‏کوشد تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.

 

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!