ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Watch C3

گارانتی
ارسال از 1 روز کاری

زمان آماده سازی و ارسال محصول

ارسال رایگاندر صورت رسیدن سبد خرید شما به 4 میلیون تومان، ارسال رایگان خواهد بود
خرید محصول ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Watch C3
شناسه محصول: نامعلوم
صاف
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro Watch C3

ساعت هوشمند شیائومی میبرو C3 جدیدترین محصول سری Mibro است که جایگزینی برای ساعت Mibro C2 محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند شیائومی، یکی از محصولات اقتصادی این برند چینی است که بدون فشار آوردن به جیب شما، نیازهای ضروری را تامین خواهد کرد. شیائومی به خوبی از بازار رقابتی ساعت‌های هوشمند مطلع است و سعی کرده تا ساعتی جذاب و در عین حال قیمت مناسب به کاربران عرضه کند. این گجت پوشیدنی که در اواسط سال 2023 وارد بازار شده است دارای بدنه‌ای مربعی با نمایشگر 1.85 اینچی TFT است.

توضیحات

شما می‌توانید به کمک ساعت Mibro C3 ضربان قلب و سطح اکسیژن خون خود را تحت نظر داشته باشید و با حالت‌های ورزشی این ساعت هوشمند شیائومی، می‌توانید 70 نوع ورزش و تمرین ورزشی را پایش کنید. ساعت میبرو C3 گواهی ضد آب 2ATM دارد و می‌توانید از طریق بلوتوث آن، تماس حاصل کنید. ساعت Mibro C3 را می‌توان گزینه‌ای جدی برای کاربران با بودجه کم دانست که کیفیت و کارایی اهمیت زیادی برای آنها دارد.

ساعت هوشمند میبرو C3 که جدیدترین ساخته میبرو به شمار می‌رود، همچنان به سنت ترکیب استایل و استحکام پایبند است. در نگاه اول، Mibro C3 برای کاربرانی که با ساعت‌های قبلی این برند آشنایی دارند، آشنا به نظر می‌رسد و می‌توانند شباهتش را به ساعت میبرو C2 احساس کنند. در واقع، زبان طراحی به همان سبک است اما تغییرات جزئی در میبرو C3 وجود دارد که آن را از مدل‌های قبل از خود متفاوت می‌کند.

این ساعت هوشمند شیائومی ارزان قیمت همچنان دارای بدنه مربعی شکل است که طراحی محبوبی برای ساعت‌های هوشمند به شمار می‌رود. شاید بتوان این ساعت را حاصل طراحی کلاسیک با کاربردی مدرن دانست. ترکیب نمایشگر مربعی با فریمی متمایز باعث خاص دیده شدن ساعت می‌شود. به عبارت بهتر، یکی از تغییرات مشخص ساعت میبرو C3، فریم متمایز آن است. این فریم نسبت به مدل‌های پیشین، کمی برجسته‌تر است که هم باعث زیبایی ظاهری بیشتر ساعت شده است و هم باعث محافظت بهتر از نمایشگر می‌شود. با چنین طراحی،کاربران احساس امنیت و استحکام بیشتری دارند.

جنس این فریم مانند دو مدل C2 و A2 از پلی کربنات یا همان پلاستیک فشرده است. چنین انتخابی باعث شده تا وزن ساعت سبک‌تر باشد و هنگامی که آن را پوشیده‌اید، احساس راحتی داشته باشید. با این وجود، قسمت بالایی ساعت از فلز ساخته شده است که باعث تقویت و دوام بیشتر محصول خواهد شد. اگر چه ساعت میبرو C3 عمدتا از پلاستیک ساخته شده است اما احساس نمی‌کنید که با محصولی ارزان و بی کیفیت روبه رو هستید. تمام اجزای پلاستیک به خوبی با یکدیگر ترکیب شده‌اند و بخش فلزی ساعت نیز، حس ماندگاری بیشتری به شما می‌دهد.

در کنار بدنه، شاهد یک دکمه فیزیکی خواهید بود که به خوبی به فرمان‌های داده شده، واکنش نشان می‌دهد و باعث تجربه کاربری بهتری خواهد شد. وزن و ابعاد گجت‌های پوشیدنی نقش اساسی در راحتی آنها حین استفاده دارد و ساعت Mibro C3 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ابعاد ساعت میبرو C3 به گونه‌ای است که افراد مختلف با سایز مچ‌های متفاوت می‌توانند آن را بپوشند. این ساعت هوشمند ارزان تنها 45 گرم وزن دارد و واقعا سبک است. شما می‌توانید میبرو C3 را برای ساعت‌های طولانی به دست داشته باشید و خسته نشوید.

در پشت ساعت شاهد یک سری سنسور نظیر حسگرهای ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون خواهید بود. در پشت ساعت، پورت شارژ دو پینی نیز وجود دارد که روشی راحت و امن برای شارژ ساعت هوشمند به شما ارائه می‌کند. این سنسورها در ترکیب با میکروفون و اسپیکر، ویژگی‌های متعددی را عملی می‌کنند. با کمک میکروفون و اسپیکر می‌توانید موسیقی پخش کنید یا حتی تماس‌های دریافتی از گوشی را پاسخ دهید.

بندهای ساعت میبرو C3 شباهت زیادی به میبرو A2 دارند. بندهایی با ته رنگ طوسی که پترن و بافت خاصی دارند و باعث ثابت ماندن ساعت روی مچ دست می‌شوند و می‌توانید حتی حین ورزش شدید نیز مطمئن باشید که ساعت از مچ دست جابجا نمی‌شود. بندهای استفاده شده در ساعت میبرو C3 با بندهای ساده و همیشگی که در سایر ساعت‌های هوشمند دیده‌اید، متفاوت است. شما می‌توانید این بندها را با هر بند 22 میلی متری QuickFit دیگری جابجا کنید و به استایل خودتان تنوع ببخشید. بندها نیز از پلاستیک ساخته شده‌اند اما جنس خوبی دارند.

ضدآب بودن

ساعت هوشمند چون در معرض عرق و پاشش آب قرار دارد، باید دارای گواهی ضد آب باشد. ساعت Mibro C3 نیز دارای گواهی 2 ATM است که به معنی مقاومت این محصول تا عمق 20 متری آب است. به عبارت ساده‌تر، این ساعت می‌تواند پاشش آب، باران و حتی غوطه‌ور شدن به مدت کم در عمق کم آب را دوام بیاورد.

شما نباید این ساعت را برای ماجراجویی در آب‌های عمیق ببرید اما برای کسانی که در محیط‌های مرطوب کار یا زندگی می‌کنند، گزینه مناسبی است. اگر از بندهای فلزی یا چرمی استفاده می‌کنید، بهتر است هنگام ورزش یا فعالیت‌های آبی، آنها را با بند ضدآب تعویض کنید.

از آنجا که ساعت Mibro C3 دارای اسپیکر و میکروفون است، بهتر است که مراقب آن باشید تا خیس نشود و حتی الامکان از تماس با آب دوری کنید.

مشخصات

مشخصات

وزن 43.5 گرم
فرم صفحه

مستطیل

نوع قفل بند

سگکی ساده

اندازه صفحه نمایش

۱.۸۵ اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

۲۴۰x۲۸۴

حس‌گرها

سنجش اکسیژن خون

شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)

گام شمار

ظرفیت باتری

۳۵۰ میلی آمپر ساعت

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱,۶۵۰,۰۰۰